مقالات

مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین شال و روسری ها

انتخاب شال و روسری در بین تنوع بالای این محصولات، یکی از دغدقه های بانوان هنگام خرید این محصولات است. زیرا شال و روسری ها یکی از پرکاربرد ترین اکسسوری پوشاک می باشند. و مدل های مختلف آن در زیبایی استایل های مختلف تاثیر بسیاری دارد. از این رو اگر می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید، به ادامه این مطلب توجه نمایید. در این مقاله مهم ترین نکاتی هنگام خرید شال و روسری باید در نظر داشته باشید را بررسی می نماییم.

فاکتور های مهم برای انتخاب بهترین شال و روسری

انتخاب شال و روسری

  • توجه به فرم صورت

اولین و مهم ترین فاکتور قبل از انتخاب شال و روسری توجه به فرم صورت است. زیرا این امر یک فاکتور ثابت و همیشگی است. و در صورتی که نسبت به فرم صورت خود آگاه باشید، می دانید که هنگام خرید مستقیما سراغ چه جنس پارچه هایی بروید. زیرا جنس های مختلف شال و روسری ایستایی های مختلفی دارند. و شما باید مدلی را انتخاب نمایید که ایستایی آن با فرم صورت شما سازگار باشد.

برای مثال روسری هایی که نوک آن تیز می‌ایستد، اصلا مناسب صورت بیضی یا کشیده نیست. پس باید شال و روسری هایی با جنس لطیف که به طور کامل روی سر می نشیند را خریداری نمایید. همچنین اگر چانه تیز و صورت مثلثی دارید، بهترین انتخاب برای شما مدلی است که زیر گلو یا سمت راست و چپ صورت بسته شود. این امر تیزی چانه شما را می پوشاند. پس باید مدل هایی را انتخاب نمایید که گره آن مدام باز نشود.

  • توجه به رنگ پوست برای انتخاب شال و روسری

می دانید که استفاده از همه ی رنگ ها برای پوست های مختلف مناسب نیست. و هنگام انتخاب شال و روسری باید سمت رنگ هایی بروید، که با رنگ پوست شما سازگاری دارد. برای مثال استفاده از رنگ های تیره، مات و کدر برای افرادی با پوست سبزه یا تیره اصلا مناسب نیست. زیرا این رنگ ها، پوست آن ها را بی حال و خسته نشان می دهد. همچنین با اینکه اکثر رنگ های برای آن هایی که پوست سفید دارند سازگار است، اما با این حال رنگ های نود و خیلی ملایم چهره آن ها را بی حال و رنگ پریده نشان می دهد. و رنگ های شاد و زنده برای چنین افرادی مناسب تر است. پس در هنگام خرید، شال و روسری مناسب رنگ پوست خود را انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید
شال و روسری مناسب رنگ پوست

انتخاب شال و روسری

  • انتخاب طرح

در بسیاری از موارد که شما قصد خرید شال و روسری های طرح دار را دارید، بهتر است به استایل خود توجه نمایید. اگر در استایل شما سایر البسه طرحدار و شلوغ است، انتخاب شال های طرحدار یا روسری های این چنینی برای ترکیب با استایل شما اصلا مناسب نیست. و نمای کلی استایل شما را از بین می برد. در واقع هنگام انتخاب شال و روسری دقت کنید، شما زمانی مجاز به خرید این محصولات هستید که سایر لباس های شما ساده است. و روسری های طرح دار موجب چشمگیری بیشتر استایل شما می شود.

  • جنس و کیفیت پارچه در انتخاب شال و روسری

یکی دیگر از اِلمان های مهم برای خرید مدل های مختلف شال و روسری توجه به جنس آن ها است. امروزه این محصولات از پارچه های متنوعی تهیه و تولید می شوند. که هر کدام از آن ها دارای کیفیت و کاربرد منحصر به فردی هستند. برای مثال پارچه های ابریشم جزو پارچه های گران قیمت و با کیفیت محسوب می شوند. و روسری و شال هایی که از این جنس تولید شوند، بیشتر کاربرد مجلسی دارند. در عوض شال و روسری های نخی برای استفاده روزمره مناسب تر هستند.

توجه: تحت هیچ شرایطی به خاطر ارزان بودن قیمت، محصولات بی کیفیت را خریداری نکنید. زیرا این محصولات به سرعت تغییر ظاهر داده و از بین می روند. همچنین به دلیل عدم عبور هوا و کیفیت مناسب، ممکن است مشکلاتی از قبیل ریزش مو را به همراه داشته باشند.

دیگر موارد مهم در خرید شال روسری

در قسمت فوق 4 فاکتور مهم برای انتخاب شال و روسری را بررسی نمودیم. با توجه به این 4 اصل شما می توانید بهترین انتخاب را برای خرید این محصولات داشته باشید. اما یکسری موارد جزئی تر نیز وجود دارد، که به انتخاب دقیق و بهتر شما کمک می نماید. این موارد عبارتند از:

  1. اندازه شال و روسری
  2. توجه به فصل مورد نظر برای خرید این محصولات
  3. سبک و یا سنگین بودن پارچه
  4. توجه به رنگ شال و روسری در استایل های مختلف
بیشتر بدانید
شال و روسری کادویی

انتخاب شال و روسری

جمع بندی

با استفاده از مطالب فوق الذکر شما می توانید بهترین انتخاب را هنگام خرید شال و روسری های مختلف داشته باشید. در این صورت در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را خریداری می نمایید.

از آنجایی که امروزه خرید غیر حضوری روشی سریع و آسان برای دسترسی به نیاز های مختلف است، اگر قصد خرید اینترنتی شال و روسری را دارید، با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت فروشگاه ملیرا، می توانید مدل های مختلف آن را مشاهده و انتخاب نمایید. این مجموعه با در نظر داشتن نیاز مشتریان مختلف، بهترین محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما ارائه می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *