مقالات

شال و روسری طرح دار

شال و روسری طرح دار

ست شال و روسری طرح دار با انواع البسه یکی از دغدغه های مهم بانوان امروزی است. زیرا شال و روسری ها مهم ترین اکسسوری پوشاک بانوان شناخته می شود. و با انتخاب بهترین مدل از آن ها می توان زیبایی چشمگیری در یک استایل به وجود آورد.

ست رنگ و مدل لباس های مختلف، امری کاملا سلیقه ای است. اما اگر می خواهید ظاهر شما جلوه بیشتری داشته باشد، باید از یکسری اصول و تکنیک در ست لباس و اکسسوری های خود استفاده نمایید. از این رو در این مطلب بهترین ست های  مدل های طرح دار شال و روسری با دیگر البسه را بررسی می نماییم.

شال و روسری طرح دار

اصولی که هر فردی برای ست لباس ها در یک استایل مناسب باید بداند!

برای آنکه هنگام ست شال و روسری طرح دار با انواع البسه زیبایی استایل شما دو چندان شود، بهتر است نکاتی که در ادامه بیان می شود را با دقت مطالعه نمایید.

  • توجه به ترکیب رنگ در انتخاب شال و روسری طرح دار

در گذشته تنها از دو رنگ در ست لباس ها استفاده میشد. در واقع در دنیای مد استفاده از بیش از سه رنگ در یک استایل جایز نبود. همچنین دو رنگ انتخابی معمولا از ترکیب رنگ های همخوان و یا خنثی بود. اما امروزه برای ست لباس ها در استایل های مختلف از سه یا چهار رنگ استفاده می شود. و اتفاقا این اصل جذابیت چشمگیر تری را به تیپ و استایل شما می بخشد.

در صورتی که شما سه رنگ را برای استایل خود انتخاب می نمایید، بهتر است دوتا از آن ها بایکدیگر سازگار باشد. برای مثال یک شال و روسری طرح دار سفید صورتی برای ست با لباس آبی روشن بسیار جذاب و مناسب است. و یا اگر از چهار رنگ در یک استایل استفاده می نمایید، بهتر است رنگ ها به صورت دو جفت مکمل باشد. مثلا یک شال ترکیبی از صورتی و کرم برای ست با لباسی با ترکیب آبی روشن و سفید گزینه خوبی است.

توجه: امروزه رنگ های متضاد مانند سبز و قرمز، آبی و نارنجی و دیگر ترکیب های این چنینی در دنیای مد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید هر یک از آن ها را با رنگ مورد علاقه خود در یک استایل استفاده نمایید. فقط توجه کنید تنوع و تضاد در استایل شما بیش از حد نباشد.

  • انتخاب طرح و مدل در ترکیب لباس های طرحدار

اگر قصد استفاده از شال و روسری طرح دار را با لباس هایی را دارید که خود دارای طرح و رنگ بسیار می باشند، بهتر است به این موارد توجه نمایید.

    • اگر لباس شما بیش از حد رنگ و طرح دارد، شال و روسری شما باید ساده و یا طرح های مینیمال مانند چند خط باریک، راه راه نازک و یا دیگر موارد این چنینی باشد.
    • برای لباس هایی با چند رنگ مختلف، سعی کنید از انواع شال و روسری همخوان با یکی از رنگ های لباس انتخاب نمایید.
    • شال و روسری هایی با طرح شلوغ مانند شطرنجی، طرح های رنگارنگ و غیره، باید با لباس های ساده استفاده شوند. برای مثال یک روسری طرحدار رنگی با شومیز سفید، زیبایی فوق العاده ای در ظاهر شما دارد.
    • ست نمودن شال و روسری های با طرح های مینیمالیسم و هندسی ساده، راحت تر از بقیه مدل ها با لباس های مختلف ست می شوند.
    • در صورتی که از شال یا روسری هایی استفاده نمایید، که طرح در خود پارچه نهفته است، می توانید یک استایل ساده و جذاب داشته باشید.
    • طرح های رنگارنگ و شلوغ بیشتر با لباس های رنگ روشن و یا خنثی ست می شوند.

شال طرحدار

جمع بندی

توجه به ست لباس های مختلف در یک استایل، می تواند نشان دهنده سلیقه فردی شما باشد. از این رو بهتر است در انتخاب لباس یا اکسسوری استایل خود نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

از آنجایی که انتخاب شال و روسری یکی از دغدغه های مهم بانوان است، فروشگاه ملیرا انواع شال و روسری را در مدل های مختلف و یا ساده به مشتریان خود ارائه می نماید. محصولات این مجموعه به جهت حفظ رضایت مشتریان دارای بالاترین قیمت و کیفیت بسیار مناسب می باشد. برای خرید شال و روسری از بهترین مدل های روز به صفحه اصلی وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *