مقالات

اندازه شال و روسری در قواره های مختلف

برای انتخاب، خرید و بستن شال و روسری اولین مسئله مهمی که باید در نظر بگیرید اندازه این محصولات است. زیرا همانطور که می دانید این اکسسوری های پوشاک دارای تنوع بسیاری در طرح، رنگ، مدل و اندازه هستند. از این رو هر یک از آن ها برای استایل و لباس خاصی مناسب است. همچنین  روش های بستن آن ها نیز در سایز های مختلف متفاوت می باشد. پس اگر قصد خرید شال و روسری را دارید، به ادامه این مطلب توجه نمایید. در این مقاله انواع اندازه شال و روسری را بررسی می نماییم. تا شما عزیزان در هنگام خرید، انتخاب درست تری با توجه به نیاز خود داشته باشید.

انواع اندازه سایز شال و روسری

1.قواره روسری

قواره یک اندازه استاندارد بین طراحان و تولیدکنندگان شال و روسری و همچنین دیگر البسه می باشد. از این رو هنگامی که صحبت از قواره روسری است، منظور اندازه های مشخصی است که تمام روسری ها بر اساس آن تولید می شوند. در این بخش با اندازه های مختلف روسری آشنا خواهید شد.

اندازه شال و روسری

  • روسری های قواره دار

اولین نوع از انواع اندازه شال و روسری، روسری های قواره دار یا قواره بزرگ هستند. این روسری ها در دو اندازه 120*120 و 140*140 سانتیمتری طراحی و تولید می‌شوند. و شما با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از آن ها را خریداری و استفاده نمایید. این روسری ها در استایل های مختلف زیبایی فوق العاده ای دارند. و شما با توجه به نوع استایل خود می توانید آن ها را مدل های مختلف ببندید.

  • سایز روسری های قواره 90

متداول ترین اندازه روسری که بانوان مختلف معمولا چند نمونه از آن را در کمد خود دارند، روسری های 90*90 می باشد. این قواره تقریبا اندازه ای متوسط دارد و برای استایل با تیپ های مختلف به راحت بسته می شوند. همچنین اندازه مناسب آن ها نه در فصل تابستان باعث ایجاد گرما می شود، و نه در زمستان سرما را از خود عبور می دهد. از این رو در تمام فصول قابل استفاده هستند. این نوع از سایز های شال و روسری گزینه بسیار مناسبی برای تمام موقعیت ها به حساب می آیند.

  • معرفی اندازه های شال و روسری – مینی اسکارف ها

مینی اسکارف و یا روسری های قواره کوچک، همانطور که از نامشان پیداست دارای اندازه کوچکتری از باقی اندازه های شال و روسری می باشد. این روسری ها معمولا دارای قواره 65*65 هستند. استفاده از این روسری ها به جز در استایل های خاص زیاد متداول نیست. اما افرادی که از این مدل روسری ها استفاده می نمایند، می دانند که ترکیب آن ها در استایل های کژوال جذابیت فوق العاده ای به همراه دارد.

روسری قواره بزرگ

2.اندازه های مختلف شال

  • شال های قواره بزرگ

شال های قواره دار یا قواره بزرگ که از انواع اندازه های شال و روسری هستند، با نام شال های هنری نیز شناخته می شوند. اندازه این محصولات معمولا 200*90 و یا 220*90 است. اما اخیرا سایز بزرگ تری از آن ها نیز در بازار وجود دارد که فقط عده ای خاص در استایل های خود از این محصولات استفاده می نمایند. اندازه این شال های بزرگ چیزی حدود 280*100 می باشد.

  • شال های قواره کوچک

اکثر شال های موجود در بازار جزو شال های قواره کوچک شناخته می شوند. در واقع این مدل جزو سایز های استاندارد در اندازه های شال و روسری مختلف شناخته می شوند. اندازه این محصولات 60*180 و یا 70*180 می باشد. و استفاده از آن ها در استایل های گوناگون رایج و کاربردی می باشد.

اندازه شال و روسری

جمع بندی

هنگامی که برای انتخاب شال و روسری به فروشگاه های مختلف مراجعه می نمایید، اولین معیاری که باشد در نظر بگیرید، اندازه شال و روسری است. در صورتی که سایز مورد نظر خود را از قبل انتخاب نمایید، می توانید خرید سریع و راحت تری داشته باشید. از این رو در این مطلب متداول و اصلی ترین سایز های مختلف شال و روسرزی را برای شما بررسی نمودیم.

با مطالعه این مطالب شما به راحتی می توانید یک خرید اینترنتی شال و روسری موفق داشته باشید. زیرا فروشگاه ملیرا محصولات متنوع و فوق العاده ای را در وب سایت خود به مشتریان ارائه می نماید. و شما با در نظر داشتن اندازه شال و روسری دلخواه خود، می توانید محصول مورد نظر خود را از بین تنوع بالای محصولات این مجموعه انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *