مقالات

شال و روسری مناسب رنگ پوست

بیشتر بدانید
مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین شال و روسری ها

یکی از راهکار های ساده برای متفاوت نمودن تیپ همیشگی، انتخاب رنگ شال و روسری است. این محصولات اکسسوری های مهمی در یک استایل محسوب می شوند. که با کمی تغییر در آن ها می توان جلوه ی خاصی به یک استایل معمولی بخشید. زیرا در بالا ترین بخش لباس های شما قرار دارد. و هماهنگی آن با رنگ پوست شما موجب ایجاد زیبایی بیشتر در چهره شما می شود. پس اگر به دنبال شال و روسری مناسب رنگ پوست خود هستید، در این مطلب با ملیرا همراه باشید.

شال و روسری مناسب رنگ پوست

اهمیت انتخاب سال و روسری مناسب رنگ پوست

وقتی نوبت به خرید شال و روسری می‌رسد، باید در نظر داشت پیش از آن که یک روسری یا شال زنانه با لباس‌ها و اکسسوری‌های شما هماهنگ شود، باید مناسب رنگ پوست صورت شما باشد. زیرا این اکسسوری ها نزدیک‌ترین بخش لباس به صورت شماست. و اگر آن را درست انتخاب کنید، بازتاب رنگش می‌تواند در زیباتر شدن استایل شما تاثیر گذار باشد.

در ادامه رنگ های مناسب شال و روسری را برای انواع رنگ پوست بررسی می نماییم.

  • اگر پوست سفید دارید، از این رنگ ها استفاده کنید.

بهترین شال و روسری مناسب رنگ پوست سفید یا روشن عبارتند از: قرمز، آبی یا سبز و یا دیگر رنگ های قوی این چنینی. در واقع روسری‌هایی با رنگ‌های خیلی روشن یا بیش از حد کمرنگ برای شما مناسب نیست. زیرا ممکن است این رنگ‌ها پوست شما را بی‌حال نشان دهند.

اگر قصد استفاده از رنگ های نود و یا روشن را دارید، باید از شال و روسری های طرحدار استفاده کنید. زیرا همانطور که گفتیم، یک شال با رنگ نود و ساده برای پوست‌هایی با تناژ رنگی خیلی روشن نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • شال و روسری مناسب رنگ پوست گندمی

گزینه های زیادی برای پوست‌های گندمی که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن هستند، وجود دارد. این افراد شانس این را دارند که از تناژ های مختلف رنگ برای انتخاب شال و روسری استفاده نمایند. اما به طور کلی رنگ‌های سبز یا آجری روشن و دیگر رنگ های این چنینی مناسب تر از بقیه تناژ ها می باشد. همچنین روسری‌هایی با پارچه‌ی براق در تناژ رنگی سرمه‌ای یا زرشکی هم انتخاب‌های مناسبی هستند.

بیشتر بدانید
خرید مدل های مختلف شال و روسری بهاره

لازم است بدانید رنگ پوست های گندمی با رنگ شال و روسری که انتخاب می کنید تغییر می کند. رنگ های روشن می‌تواند پوست سبزه یا گندمی را روشن‌تر نشان دهد. در حالی که رنگ‌های تیره‌تر ظاهر این نوع پوست را به سمت پوست‌های تیره‌تر متمایل می‌کند. پس انتخاب شال و روسری مناسب رنگ پوست گندمی کاملا مطابق با سلیقه ی شما می باشد.

اگر رنگ پوست نه خیلی تیره و نه خیلی روشن داشته باشید، می‌توانید آزادی بیشتری در انتخاب رنگ لباس، شال و روسری و آرایش صورت خود بداشته باشید.

  • رنگ های مناسب برای پوست های تیره

افرادی با پوست تیره نباید سراغ روسری‌هایی با رنگ مات و کدر بروند. زیرا رنگ‌های مات و کدر شال و روسری باعث می شود درخشش طبیعی پوست این افراد را از بین برود. برای مثال در انتخاب رنگ شال و روسری مناسی پوست تیره به جای طوسی بهتر است سراغ رنگ موشی بروید و البته آبی کاربنی و زرد روشن را فراموش نکنید.

رنگ های روشن و یا نزدیک به خاکی و همچنین تناژ های مختلف رنگ‌های ارغوانی و بنفش هم می‌تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

خرید شال و روسری

جمع بندی

توجه کافی به مطالب فوق الذکر شما را برای انتخاب و خرید بهترین مدل از انوع شال و روسری بسیار یاری می نماید. با اینکه در خرید این محصولات اِلمان های زیادی در نظر گرفته می شود، اما مهم ترین آن ها در نهایت کیفیت و قیمت است. فروشگاه ملیرا یکی از بزرگترین ارائه دهندگان این اکسسوری پوشاک می باشد. این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان خود با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می نماید.

بیشتر بدانید
شال و روسری کادویی

 با خرید از محصولات قیمت مناسب فروشگاه شال و روسری ملیرا، کیفیت را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *