مقالات

رنگ شال و روسری

رنگ شال و روسری
بیشتر بدانید
مهم ترین نکات برای انتخاب بهترین شال و روسری ها

اگر جزو افرادی هستید که برای استایل خود و تناسب بخش های مختلف آن اهمیت ویژه ای قائل هستید، لازم است بدانید یکی از مهم ترین بخش های استایل انتخاب رنگ شال و روسری می باشد. زیرا این بخش جزئی از مهم ترین اکسسوری های پوشاک محسوب می شود. با ایجاد یک تناسب بین رنگ این بخش و دیگر بخش های یک استایل، می توانید زیبایی فوق العاده ای برای استایل خود به وجود آورید. از این رو اکثر بانوانی که اهمیت زیادی برای استایل خود قائل هستند، در انتخاب انواع شال و روسری با طرح های متفاوت دقت بیشتری دارند.

مهم ترین مسئله ای که در انتخاب شال و روسری معمولا در نظر گرفته می شود، تناسب رنگ پوست با محصول مورد نظر است. از این رو در این مطلب انواع مدل های مناسب شال و روسری را برای انواع پوست صورت بررسی می نماییم.

رنگ شال و روسری

مهم ترین نکته برای انتخاب رنگ شال و روسری چیست؟

هر فردی با توجه به محل زندگی، شرایط آب و هوایی و وراثت دارای رنگ پوست های متفاوتی از دیگران می باشند. تمام تناژ های رنگ طبیعی پوست انسان از روشن گرفته تا پوست های تیره دارای زیبایی خاصی است که موجب منحصر به فرد بودن آن شخص می گردد. از این رو افراد معمولا رنگ آرایش و لباس خود را با توجه به رنگ پوستشان انتخاب می نمایند.

هنگام خرید انواع پوشاک، به خصوص خرید اینترنتی شال و روسری که امکان تماشای محصول از نزدیک در دستری نیست، بالا بردن اطلاعاتتان در رابطه با تناسب رنگ ها برای شما بسیار مفید می باشد. و دقیقا به همین دلیل است که می گوییم مهم ترین نکته برای انتخاب صحیح رنگ شال و روسری، توجه به پوست می باشد. هر فردی با توجه به پوست خود می تواند شال و روسری مناسب با استایل خود را انتخاب نماید. اگر ما تقسیم بندی تناژ پوست را سه بخش سفید، گندمی و سبزه در نظر داشته باشیم، شال و روسری متناسب با آن به شرح زیر می باشد.

  • رنگ شال و روسری مناسب برای پوست های سبزه

استفاده از رنگ های کدر و تیره برای افرادی با رنگ پوست سبزه ممنوع می باشد. زیرا این رنگ شال و روسری ها شادابی و جذابیت چهره افراد با پوست سبزه را از بین می برد. 

بیشتر بدانید
خرید مدل های مختلف شال و روسری بهاره

از این رو رنگ شال مناسب برای این افراد رنگ هایی مانند: ارغوانی، خاکی، بنفش و …. می باشد.

  • رنگ و طرح مناسب برای پوست های گندمی

بازه ی انتخاب برای افرادی با پوست گندمی بسیار زیاد می باشد. زیرا این رنگ پوست نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است. پس می توانند از تمام طیف های رنگ شال و روسری انتخاب نمایند.

افراد با پوست گندمی اگر از شال و روسری روشن استفاده نمایند، چهره آن  ها روشن تر نشان داده می شود. و بالعکس، اگر از رنگ های تیره استفاده نمایند، رنگ پوستشان به رنگ تیره نمایش داده می شود.

  • رنگ های مناسب برای پوست های سفید در انتخاب شال و روسری

افرادی که دارای پوست سفید و یا روشن هستند، بهتر است از رنگ های شاد و به اصطلاح جیغ و یا گرم در انتخاب رنگ شال و روسری خود استفاده نمایند. رنگ هایی مانند: قرمز، آبی پر رنگ، سبز و… می تواند تاثیر مثبتی در چهره شما داشته  باشد. و رنگ های ملایم و کم رنگ برای پوست های سفید، چهره را بی حال و بی رنگ و رو نشان می دهد.

البته در برخی موارد و در صورتی که کل استایل شما روشن باشد، انتخاب شال و روسری با تیره مشکلی ندارد. زیرا تضاد بین رنگ شال و یا روسری شما با دیگر بخش های استایل، زیبایی خاصی به وجود می آورد.

توجه: برای خرید شال و روسری های روشن، بهتر است از بین نمونه های طرح دار این محصولات خریداری نمایید.

انواع شال و روسری

جمع بندی

با مطالعه مطالب فوق الذکر می توانید به راحتی رنگ شال و روسری مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب نمایید.

فروشگاه ملیرا یکی از بهترین ارائه دهندگان انواع شال و روسری می باشد. که با هدف جلب رضایت مشتریان خود، با کیفیت ترین و متنوع ترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می نماید.

 با خرید شال و روسری از این مجموعه، کیفیت را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *