مقالات

شال و روسری نخی

شال و روسری نخی
بیشتر بدانید
شال و روسری اسپرت

یکی از پرطرفدار ترین جنس پارچه های شال و روسری، نخ می باشد. در واقع شال و روسری های نخی از آن دسته محصولاتی است که هر فردی حداقل یک نمونه از آن را در کمد خود دارد. به خصوص در فصول بهار و تابستان که هوا رو به گرمی می رود، این جنس محصولات از ایجاد گرما بیش از حد جلوگیری می نماید. همچنین تنوع این محصولات موجب می شود که بتوان آن را به راحتی با هر لباسی ست نمود. پس چه یک مانتو با اندازه متوسط و شلوار جین به تن دارید، و چه شومیز و دامن، این جنس از شال و روسری ها می تواند مکمل استایل شما باشد.

یکی از ویژگی های مهم شال و روسری نخی به جز خنکی پارچه این است که به راحتی روی سر می نشیند و لیز نمی خورد. و از آنجایی که دارای تنوع طرح و رنگ می باشد، دست شما را برای انتخاب محصولات باز می گذارد. از این رو برای استفاده روزمره و یا دیگر موقعیت ها بسیار مناسب است.

شال و روسری نخی

مزایا استفاده از شال و روسری نخی

  • امکان استفاده بدون اتو: شال های نخی معمولا به دلیل جنس پارچه فوق العاده ای که دارند، می توان از آن ها به راحتی و بدون نیاز به اتو استفاده نمود. و این ویژگی برای افراد کارمند و یا کسانی که زمان کمی برای آماده شدن دارند، بسیار خوب است. کافی است بعد از شست و شو چند تکان ساده به پارچه بدهید. و سپس آن را در سطحی صاف پهن نمایید. در این صورت شال و یا روسری شما به هیچ وجه چروک نخواهد شد.
  • سالم ماندن پارچه: اکثر شما هنگام استفاده از انواع شال و روسری احتمالا با مشکل گوله شدن پارچه آن مواجه شده اید. اما لازم است بدانید جنس پارچه های نخی به گونه ای است که به ندرت چنین مشکلی در آن ها به وجود می آید.
  • طول عمر بالا: جنس پارچه های نخی نسبت به دیگر انواع شال و روسری ماندگاری بیشتری دارند. از این رو برای استفاده طولانی مدت بسیار مقاوم می باشند.
  • خنکی جس پارچه: در اواخر بهار و کل فصل تابستان که هوا رو به گرمی می رود، از مهم ترین دغدغه های بانوان گرمای بیش از حد هوا می باشد. استفاده از این شال و روسری های نخی می تواند تا حد مناسبی تحمل گرما را برای شما آسان نماید.
  • مقاوم در برابر آسیب های پوستی: استفاده از بسیاری جنس پارچه های نامرغوب به دلیل جذب رطوبت و باقی ماندن باکتری در آن ها باعث ایجاد بیماری های پوستی بسیاری خواهد شد. اما از آنجایی که پارچه های نخی دارای امکان عبور هوا می باشند، این مشکل به حداقل می رسد. پارچه های نخی عموما از ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری می نمایند.
  • امکان عبور هوا: شال و روسری های تابستانی که عموما از جنس نخ هستند، با امکان عبور هوا میزان تعریق را کم می نماید. و از طرفی با جذب کمتر رطوبت ناشی از تعریق بوی بدی ایجاد نمی کنند.
بیشتر بدانید
خاص ترین مدل های شال و روسری

شال نخی

کلام آخر

شال و روسری های نخی جزو پرطرفدار و پرفروش ترین محصولات بازار مصرف می باشند. از این رو مجموعه ملیرا بهترین نوع و کیفیت این محصولات را در رنگبندی و طرح های متنوع به مشتریان خود ارائه می نماید.

اگر قصد خرید شال و روسری را دارید، کافی است با در نظر داشتن نکات گفته شده به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *