مقالات

شال و روسری تابستانی

شال و روسری تابستانی

یکی از پرطرفدار ترین اکسسوری پوشاک در فصول گرم مانند تابستان، شال و روسری می باشد. این محصولات از سر و موی شما در برابر آفتاب شدید محافظت می نماید. و در عین حال از ایجاد گرمای شدید در قسمت گردن نیز جلوگیری نماید. زیرا جنس پارچه شال و روسری های تابستانی به گونه ای است که هوا به راحتی از آن عبور می نماید. در واقع پارچه این محصولات از انواع پارچه های نازک، سبک، لطیف و در عین حال با کیفیت انتخاب می شود. و هنگام استفاده احساس سنگینی و گرمای شدید نخواهید داشت.

شال و روسری های تابستانی امروزه تنوع بسیار بالایی دارند. به صورتی که تولید کنندگان بسیاری این محصولات را در انواع مدل و یا حتی کیفیت های مختلف تولید می نمایند. از این رو گاهی برخی افراد در خرید این محصولات دچار سردرگمی می شوند. پس ما در ادامه این مقاله، نکاتی که شما را در یک انتخاب فوق العاده یاری می نماید، بررسی می نماییم.

مهم ترین نکات برای انتخاب شال و روسری تابستانی

شال و روسری تابستانی

  • جنس پارچه

اولین معیاری که شما برای خرید این اکسسوری باید در نظر بگیرید، جنس پارچه این اکسسوری پوشاک است. زیرا همانطور که در بخش قبلی بیان نمودیم، پارچه این محصولات تعیین کننده کیفیت، میزان سبکی و خنکی محصول است. شما باید پارچه هایی را انتخاب نمایید که ضمن سبکی از کیفیت لازم نیز برخوردار باشد. و همچنین هوا به خوبی از آن عبور نماید.

معمولا پرکاربرد ترین پارچه های برای تولید این محصولات: نخ، ابریشم، حریر می باشد. اما جنس های لنین، گارزا و اسلپ نیز جزو جنس های مناسب برای تولید شال و روسری های تابستانی می باشند.

  • انتخاب رنگ مناسب برای شال و روسری تابستانی

همه ی شما می دانید که در فصول گرم سال، استفاده از رنگ های روشن برای انواع البسه و شال و روسری بیشتر توصیه می شود. زیرا این رنگ ها نور خورشید را بازتاب نموده و موجب عدم جذب گرما می شوند. همچنین رنگ های روشن و پاستلی به نوعی نمادی از فصل تابستان هستند. و استفاده از این رنگ ها در بخش های مختلف استایل، موجب هرچه زیباتر شدن ترکیب کلی استایل شما می شود. رنگ هایی مانند: آبی، سبز، زرد، نارنجی و دیگر موارد این چنینی، گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید شال و روسری تابستانی می باشد. زیرا این رنگ ها حس خنکی و تازگی را به شما القا می نمایند.

بیشتر بدانید
خرید شال تابستانی

شال و روسری تابستانی

  • توجه به سایز و اندازه

انواع شال و روسری تابستانی دارای اندازه و قواره های مختلفی می باشند. معمولا قواره های کوچکتر برای فصول گرم و به خصوص فصل تابستان بسیار کاربردی تر هستند. زیرا حجم پارچه در آن ها بسیار کمتر می باشد. از این رو گرمای کمتری برای شما ایجاد می نمایند.

مدیوم اسکارف، که نوعی روسری با سایز کوچک تر می باشند، بهترین گزینه برای فصل تابستان و انواع استایل ها می باشد. امروزه این نوع روسری ها در فصل بهار و تابستان بسیار پرطرفدار می باشند.

  • طرح های شال و روسری تابستانی

از دیگر موارد مهم برای انتخاب این اکسسوری پوشاک، طرح و مدل آن می باشد. شال و روسری های تابستانی نیز مانند سایر محصولات از تک رنگ و طرح های مینیمال گرفته تا مدل های کاملا شلوغ و طرح دار دارای تنوع بسیاری می باشد. اما مدل های فانتزی با طرح های رنگارنگ و مینیمال امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است. همچنین شال و روسری هایی با طرح میوه های مختلف نیز می تواند گزینه خوبی برای یک استایل تابستانی باشد.

خرید شال و روسری

جمع بندی

با استفاده از نکات فوق الذکر به راحتی می توانید بهترین شال و روسری تابستانی را در کمترین زمان خریداری نمایید. تنها کافی است هنگام خرید با توجه به سلیقه شخصی خود، موارد فوق را نیز در نظر بگیرید. در این صورت حتی نیازی به حضور شما در فروشگاه های مختلف و ساعت ها گشت و گذار در بازار نیست. به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

بیشتر بدانید
شال و روسری اسپرت

فروشگاه شال و روسری ملیرا، بهترین محصولات را به شما ارائه می نماید. تنوع شال و روسری های این فروشگاه به اندازه ای است که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *